luni, 3 decembrie 2007

Rebel without a cause.

Ti-ai facut un scop in viata din a fi 'rebel', din a incalca regulile puse tot de tine in prealabil, de a face orice care sa rupa gura targului, dar nu realizezi ca de fapt, esti penibil. Si atat.

Nu inteleg cand te-ai schimbat atat si nu inteleg de ce, pentru ce, sau mai bine zis pentru cine? Nu inteleg de ce ti-ai facut un obicei din a parea pe zi ce trece din ce in ce mai cool, ma depaseste complet situatia. Incerc sa gasesc in tine persoana pe care o stiam, cu care eram prietena, pe care pana la urma o admiram.

S-a dizolvat, s-a dus, finito, acum esti altcineva, desi nici macar asta nu pot sa zic ca esti, esti o combinatie ratata intre ce ai vrea tu sa fii si ce esti cu adevarat. Trezeste-te la realitate, inainte sa fii trezit brutal, ca si cand cineva te-ar fi scufundat in apa rece. Eu iti zic sa ai grija.

Nu ma bag, nu pot, ca m-as baga. Nu am ce sa-ti zic mai mult decat ti-am zis deja. Ai zis ca o sa incerci, ai promis, pe dracu, n-ai facut nimic pana la urma.

Si probabil ca te-ai intrebat, ce dracu am eu cu tine, de ce ma implic, de ce te bag la cap. Simplu prostule, tin la tine, si nu vreau sa se intample ceva naspa, pentru ca involuntar actiunile tale la asta duc. Nu pot sa-ti zic nimic pentru ca stiu ca o sa te duci sa zici mai departe, si uite asa ia nastere un lant din care tot eu o sa ies capul rautatilor pentru ca ce? Pentru ca am vrut sa te ajut? Ajuta-te singur de azi.

Iti dau un ultim sfat, invata sa taci. Invata sa taci pentru ca o sa ai mult de pierdut din asta. Nu te mai lauda cu chestii care nu sunt de laudat, si, daca totusi vrei neaparat sa te lauzi, vezi naibii cui te lauzi, gandeste si tu putin.

Ce concluzie am tras eu? Te bagi singur in cacat, si ce e cel mai rau, nu iti dai seama de asta.

Niciun comentariu: