miercuri, 12 decembrie 2007

A inceput nebunia.

Ce inseamna nebunia in clasa mea? Tezele. Azi dam prima teza, pula pulii, muia muii, latina. De IERI, singurul subiect de discutie era teza la latina, ce ne da, ce o sa facem, trec, nu trec, ma omoara, nu ma omoara, tre sa-mi caut casa noua, tre sa-mi cumpar pansamente, bla, blaaa, blaaaaaaaaaa.

Aseara, toate statusurile, 'invat', 'scriu copiute', toata lumea isi invata. Pardon. Am zis toata lumea? Nu, nu, eu nu imi invatam, aseara m-am uitat la un film, am zis ca nu are sens sa imi invat la 19 cand am ajuns acasa, ma trezesc la 8 si imi invat.

Suna ceasul la 8, deschid ochii putin, il pun sa sune la 10. La 10 ma trezesc, cafea, tigara, la 10.30 ma pun in fata biroului, deschid calculatorul, muzica, iau caietu, ma uit 2 minute prin el, scriu 2 copiute, gata cu latina.

De ce nu mi-am invatat? Pentru ca nu am vrut, pentru ca mi-a fost lene, pentru ca am avut lucruri mult mai bune de facut, pentru ca nu-mi place latina, pentru ca mi se pare aberant sa invatam un cacat de limba moarta, care nu te va ajuta cu nimic si la nimic, pentru ca nu-mi place profa, pentru ca ma enerveaza cum latina reinvie prin noi [ a dracu o sapt numai de latina am vb ].

Invatati-va dragii mei, tociti, intelegeti, cum vreti voi, eu ma pis pe ea de latina.



Si ca sa fie totul perfect, aseara mama m-a auzit mentionand la telefon cuvintele 'teza la latina'. Cand a auzit ca nu stiu nimic a reinceput polologhia ei cum ca ea mi-a zis sa nu ma duc la uman, ca o sa fac latina, ca o sa raman la latina, ca de ce nu o ascult niciodata, de ce, de ce, de ce, DE CE?

Sigur mama, m-as fi dus la real sa dau teza la mate, fizica si info. Nu mersi. Subit prefer latina. Exista si mai rau.



Niciun comentariu: