joi, 27 decembrie 2007

Deeeeeeck the halls

Craciunul. Sarbatoare care se petrece de obicei in familie, nasterea pruncului sfant, perioada a anului cand toata lumea este mai ipocrita ca de obicei [ ca deh, incercam sa fim buni, marinimosi si alte alea. ]

Vreau sa multumesc tuturor oamenilor care mi-au dat mesaje de Craciun care sunau ceva de genul: 'lumina sfanta a nasterii mantuitorului sa se propage in casele voastre si sa va aduca pace sufleteasca, marinimie si bucurii.' Va doresc ca lumina nasterii sa va sufoce dracu', pentru ca acelasi gen de mesaj o sa-l dati si de Pasti, si de Craciunul viitor, si de toate sarbatorile care urmeaza, iar nervii mei au fost atinsi profund de lumina nasterii, si nu mai vor sa auda de asa ceva.

A little bit of originality people.


As mai dori sa multumesc familiei mele, mai bine zis clanului meu [ pentru ca de Craciun se reunesc rudele. ] cu care am petrecut niste momente demne de filmele cu Stan si Bran. Creme de la creme de les moments penibles: Mosul care in loc sa imparta cadourile copiilor se holba in decolteul meu si ma punea sa ma asez pe genunchiul lui [ cine dracu l-a angajat pe omu ala NU STIU :| ], bunica-mea care a furat toata ciocolata din casa [ in conditiile in care e diabetica, oricum nu cred ca o sa fie mancate, probabil ca tot mie o sa mi le dea cadou de ziua mea ], si multe altele care nu pot fi povestite [ what happens in my house stays in my house :)) ].

Multumesc PRO TV pentru ca ati pus Grinch de la 9.30 dimineata si nu am putut sa ma trezesc, si asa am ratat filmul meu preferat de Craciun. Nu am sa va iert pentru asta. You stole my Christmas bastards! [ si nu, nu imi voi cumpara niciodata Grinch, si nici nu il voi lua de pe net, pentru ca nu ar mai avea farmec ].

Multumesc Tanti Ica de vizavi pentru matele de porc aruncate in fata portii mele. A fost cel mai inspirat cadou.


Si totusi, i really enjoyed this Christmas. [ si acum cred ca trebuie sa zic singura multumire pe bune...multumesc Fire ca ai fost deschis si pe 25 si pe 26. ]


'stie atunci cand dormi,
stie cand tu esti treaz,
stie daca ai fost bun sau rau,
asa ca fi bun pentru numele lui dumnezeu'

[ prietenii stiu de ce :D ]

4 comentarii:

Nicole spunea...

nu prea am considerat urate urarile alea cu lumina and stuff... dar sunt rasuflate...

ce face omul din lipsa de inspiratie...

eu n'am trimis mesaje de craciun, asa, ca sa fiu eu mai speciala :">

Sophie spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Sophie spunea...

vai eu nu le sufar. mi se par ipocrite, impersonale, si se si repeta de la an la an.

cred ca un simplu 'craciun fericit' e muuuult mai ok decat un mesaj kilometric cu modurile de propagare ale luminii in suflete. let's be serious now.

miruna. spunea...

isi face o lista o verifica de doua ori

in afara de asta .. tunete si fulgere peste tot in jur. ( nu pt voi :"> )