joi, 13 decembrie 2007

Cand omul debiteaza...


A debita= a vorbi mult, prea mult, despre o gramada de chestii fara legatura intre ele. De obicei cand cineva debiteaza, persoanele care se afla in preajma sa vor sa plece sau sa fumeze tigara de la tigara de la tigara de la tigara... [ asta este definitia MEA ].


De la ora 21 pana la ora 1 mama mi-a debitat. 4 ore de debitari. 4 ore in care a vorbit numai ea, incontinu, despre..pai..despre multe. Despre tot. A plecat de la casa, a continuat cu fratimiu, pe urma cu mine, si-a adus aminte lucruri din copilarie, a mai povestit de cutareasca, a zis un banc, a filozofat, si-a zis pareri, a zis tot ce putea un om sa zica. Eu am dat din cap. Si am mai dat inca o data. Si inca o data. Si pe urma am zis 'nu pot sa cred'. Urmat de 'incredibil'. In final nu mai faceam nimic. Stateam si ma uitam la ea.


Putea sa vorbeasca inca 10 ore, nu ma deranja atat de tare cat ma deranja faptul ca fuma non stop. Fuma si fuma si fuma si iar fuma. Si eu nu puteam sa fumez. Dupa ce a inceput sa-si povesteasca toata copilaria, cu toate intamplarile pe care mi le-a mai zis de mii de ori, nu o mai vedeam. Singurul lucru real din camera aia era tigara. Voiam si eu o tigara.


Maine ii spun ca fumez. Nu pot sa stau 6 ore seara, sa ma plictisesc, sa astept ziua urmatoare sa merg la scoala, sa fumez. Maine ii zic tot. Maine fumez cu ea.


M-am hotarat.


Asta bineinteles daca nu face iar cum face ea cand am un moment de sinceritate si ma pregatesc sa-i spun ca fumez.

Un comentariu:

Nicole spunea...

multa bafta :d eu una nu o sa pot sa-i spun pana nu termin liceul... because my mom is a freak of nature...