miercuri, 19 decembrie 2007

Drink up me hearties, yo-ho!




De ce imi place mie vacanta de iarna.

1.Pot sa dorm pana la 14, sa mananc ceva si porma sa dorm din nou [ am stabilit ca o sa dorm o zi intreaga. ]
2.Pot sa STAU. Sa stau si sa nu fac nimic, sa stau in pat si sa ma uit pe pereti, sa beau un ceai, sa ma uit la un film, si sa stau din nou. Imi place sa stau si in ultima vreme nu am avut timp de stat.
3.Desi ma enerveaza gerul de afara [ i'm talking -9 degrees ] iubesc iarna.
4.Christmas time. [ si cu ocazia asta va multumesc muuult pentru cadouri. ]
5.Imi place sa vin degerata de afara si sa beau o cafea/un ceai fierbinte si porma sa fac o baie calda.
6.Imi place sa imi bat joc de fratello cu Mosu'. [ tampenii gen, "n-ai fost cuminte" bla bla ].
7.No school.
8.No homework.
9.No stupid people. In vacante refuz vehement sa vad persoane care ma enerveaza.
10.Am timp sa vad filme.
11.Am timp sa citesc.
12.Imi place sa mananc mere coapte cu scortisoara.
13.Revelionu'
14.Dupa cum ziceam, 'drink up me hearties, yo-ho'.
15.Imi place sa merg la patinoar.
16.Imi plac luminitele de pe Magheru [ nu imi place Marele Brad si nici aglomeratia din oras ]
17.Imi place ideea de un mos gras imbracat in rosu si care poate sa intre prin cosuri [ desi este obez ], care are o sanie trasa de reni si imi plac unele colinde.


18.Si imi place sa skiez.


19.Si sa merg la munte, sa ma bat cu zapada cu fratello, si cele mai copilaresti lucruri posibile.

Si altele...


Enjoy your holiday people! :)

Un comentariu:

Nicole spunea...

subscriu :D

Happy Holidays >:D<