duminică, 16 decembrie 2007

...


Am citit zilele astea o gramada de reviewuri, de critici, de articole si de comentarii la adresa lui Tim Burton. Multe il criticau pe el ca regizor, ca om, ii criticau gandirea si felul in care regizeaza.


Unu, daca nu iti place Tim Burton, nu intri pe site-uri pentru el si te apuci sa-l injuri si sa zici tot felul de tampenii despre el. Daca nu iti place cum regizeaza, cum gandeste, etc, nu te mai uita la filmele lui. Ce nu-ti place? Ca nu sunt the regular Hollywood movies, in care unu o iubeste pe una, ea la inceput nu il iubeste, iar la sfarsit realizeaza cat de proasta e si ramane cu el?


In toate filmele facute de el, Tim isi pune amprenta impecabil. Macabre? Unele, poate. Dar asta le da farmecul. Asta este stilul lui, nu il vad schimbandu-l, asa ca daca nu iti convine, nu te mai uita si gata. Parca te-ai uita doar ca sa ai ce sa comentezi.


Doi, daca nu iti place Tim Burton ca regizor, nu vad de ce dracu' i-ai comenta viata. Isi alege singur prietenii, sta cu Helena Bonham Carter ca ASA VREA EL, si o baga in toate filmele sale pentru ca asa vrea, dar si pentru ca tipa joaca impecabil. Si mi se pare o porcarie sa zici ca Helena joaca numai in filmele lui. Da-i un search pe imdb sau pe ce mai vrei si ai sa remarci ca nu joaca si nu a jucat numai in filmele lui.


Trei, care iti e problema cu Tim Burton+Johnny Depp? Johnny e un actor genial, care poate juca ORICE rol, si este unul dintre putinii actori de azi care joaca in filmele care ii plac, nu pentru bani. Tim Burton si Johnny Depp au facut filme geniale impreuna [ Edward Scissorhands, Ed Wood, Sleepy Hollow, Charlie and the Chocolate Factory, The Corpse Bride si Sweeney Todd ]. Bine, sunt geniale dupa mine, pentru ca mi se pare ca ei doi sunt unii dintre putinii oameni originali din State, fac filme bune si pe care nu le poti compara cu nimic de pana acum.


Iarasi, Johnny Depp NU jucat numai in filmele lui Burton, si nici nu va juca NUMAI in filmele sale, dar mi se pare normal sa vrea sa joace cu un regizor ca Burton, care ii e si prieten.


Concluzia. Nu iti place, nu iti convine, NU TE UITA. Nu iti ia nimeni dreptul la free speech, dar mi se pare lipsa de bun simt sa comentezi pe forumuri DEDICATE lor, si sa spui ca sunt niste prosti. Spuen chestia asta pe blogul tau, fa un forum anti ei daca vrei, nu e treaba mea.

5 comentarii:

Nicole spunea...

Burton+Depp = LOVE :x

Sophie spunea...

stiu :>

Anonim spunea...

Ai dreptate!Si mie imi place Tim Burton,e regizorul meu preferat,Helena Bonham Carter e actrita mea preferata si Johnny Depp e actorul meu preferat.Tim Burton este un regizor genial cu o viziune si un stil minunat!Nu e nimic rau cu ce face el si Helena si Johnny sunt actori foarte buni si sunt foarte potriviti pentru a juca rolurile personajelor lui Tim.Eu tocmai ma uitam la poze cu Tim si am dat peste blogul tau.

Anonim spunea...

App si eu sunt taur si sunt nascuta in 1992.Nu e nevoie sa pastrezi commentariul dar numai asa puteam sa-ti spun.

Sophie spunea...

taurii sunt cei mai tari :))

iar postul spune parerea mea despre cei 3. sunt geniali. and that should do.