vineri, 14 decembrie 2007

La la la la la la

Draga Mos Craciun,

Cum toata lumea si-a pus scrisoarea in bradul de la scoala, eu am zis sa iti scriu aici. Stiu ca esti un cititor infocat al blogului meu, da, da, stiu ca de fapt ma urmaresti pe peste tot, si da, i know what you did last summer.

Ca sa o lasam cu bla blaurile, trecem la subiect, si anume CE VREAU de Craciun. Pai...ar putea fi mai complicat decat suna...dar sa o luam incet. Vreau:

-sa se darame Anticu' si sa se construiasca ceva mai dragut in locu' lui pentru ca nu vreau sa-l mai vad in viata mea, m-am saturat de el. [ mda, maine la 11 sunt acolo ].
-sa creasca fratimiu mai repede, sa nu mai fie copil, sa se apuce de fumat si sa fumeze cu mine.
-sa inteleaga mama ca fumatul este bun, ca trebuie sa fumez si in casa, ca nu pot sa fumez doar 2 tigari pe zi cat vrea ea.
-sa ma mut mai repede cu Miruna, si sa ne iasa totul bine asa cum am planificat noi [ :> ].
-asta este FOARTE importanta! vreau sa ma intorc intr-o zi acasa si sa gasesc un bieletel de la ai mei prin care sa ma anunte ca sunt plecati pentru 2 saptamani, si eu nu trebuie sa ma duc la scoala in timpul asta. Apoi, cand ma duc in camera mea, sa il vad pe Johnny Depp asteptandu-ma in pat. The shag of my life.
-sa ii readuci faima binemeritata lui Jiminy Cricket, am observat ca a intrat intr-un con de umbra lately.
-sa omori toti dobitocii.
-sa ninga incontinu si sa se inchida scolile.
-sa merg la ski.
-sa ma invete si pe mine monitoru' lu' fratimiu ceva, orice.

-sa opresti timpul un minut si sa fac chestia aia pe care mi-o doresc ataaat de mult [ >:)
-si vreau s-o futa un bivol in cur [ :"> ]

Restul dorintelor, prin bradul de la scoala si prin bradul ala mare si urat.

Niciun comentariu: