duminică, 2 martie 2008

Spring

In sfarsit s-a terminat iarna. De obicei eram trista cand se intampla asta, dar anul asta a fost diferit. N-am skiat, n-am fost la munte, n-am baut vin fiert in cabana, n-am cantat in baruletele de pe partie, nu m-am mai uitat la monitorul lu' fratimiu, all in all, n-am facut mai nimic din ceea ce fac eu iarna de obicei.

Mi-e dor de ski. Si chiar daca ma bucur ca vine vara, vacanta, mare, etc, nu pot sa nu ma gandesc ca iarna asta a trecut fara sa fac ceva care mie personal imi place, care ma face fericita, si probabil ca d'asta ma bucur ca a trecut iarna asta.

Si totusi niciodata nu m-a incantat foarte tare primavara. Tot timpul racesc ca dracu in astea 3 luni, si ma satur repede de toata fericirea cu flori, muguri, iepuri, miei, bebelusi si alte alea. Cu toate astea, o zi din primavara este de-a dreptul mirifica. Da, sunt egoista, da ma doare undeva de restu' lumii in momentul asta, caci vine ziua meaaaaaaaaaaaaaaaaa. A mea, a mea si doar a mea [ desi la dracu, mai stiu 2 oameni nascuti in aceeasi zi ~X( ].

Anyways, fiind soare, parcurile ne asteapta, mi-am scos rolele din dulap, nu se mai intuneca la 17, sambata la 6.30 dim cand plec de acasa e lumina, nu mai e bezna ca in decembrie, si nu tre sa mai am grija de caciuli, manusi, fulare si pulovere.

Gataaaaaaaaaaaa.

2 comentarii:

miruna. spunea...

ti se pare tie ca acum e primavara?

mimi spunea...

lasa pisi ca la anu vii cu noi si cu petrisor:) sa vezi la cati monitori o sa ne uitam:P