joi, 28 februarie 2008

Hapciu

Sa-l ia dracu' pe ala care a inventat stranutul. Sa arda in chinuri groaznice, sa il jupoaie mii de draci, sa stea in cazane, in fine, sa pateasca cele mai naspa chestii posibile si imposibile.

Sunt o masina de produs stranuturi. La fiecare 5 minute stranut. Cateodata mai des, cateodata cate 2 stranuturi, unul dupa altul. Stranutul cauzeaza o reactie in lant:HAPCIU: Cade o perna din pat, dispar 2 servetele din cutie, dau cu capul de tablia de la pat si injur de toti sfintii.

Si uite cum imi vine in minte piticul ala din Alba ca Zapada. Sneezy ii zicea in engleza, nu stiu cum l-au tradus astia in romana. Saracul pitic, pai mai bine de 10 ori Grumpy, de 50 ori Mutulica, decat o data ala.

Ii compatimesc de asemenea pe cei cu alergie la polen. Primavara, ocupatia de baza este stranutatul. Vezi un pom, stranuti, vezi o floare, stranuti, am o prietena care intr-un timp cand vedea o floare la televizor stranuta. Regrete vesnice dragilor.

Si uite asa mi-am plans de mila toaaaaata ziua.

Ah, si am gasit ca in engleza, la "hapciu" se zice "atishoo". De ce, nu stiu.

Noroc. Sanatate. Bless you. A tes souhaits.


__________________________________________________________________________________


si uite acum mi-am adus aminte de Hapciu din Robin Hood:Men in Tights [ un film mai mult decat genial. mor de ras de fiecare data cand il vad ].

Robin:Blinkin, this is Hapciu.
Blinkin:A jew?!?!?!
Robin:No, no, Hapciu
Blinkin:Bless you!


Dar despre Robin Hood:Men in Tights va fi un post separat

Niciun comentariu: