miercuri, 20 februarie 2008

Nu stiu domne, nu stiu.

Ma aflu intr-o lipsa acuta de inspiratie. Daca ar fi sa scriu aici tot ce gandesc ar fi o amestecatura de injuraturi, cu versuri, cu inceputul temei la franceza, cu discutia pe care am avut-o cu cineva la scoala, cu revelatiile pe care le-am avut toata ziua, in fine ar fi un haos complet, din care nu s-ar intelege nimic.

Si totusi. Cum nu am ce face. Cum m-am saturat de mess, televizor, filme, si mai am putin si ma satur si de muzica, am zis sa scriu. Ceva. O chestie chestioasa avand caracteristica principala dubiosenia.

Ma enerveaza calculatorul meu. Se blocheaza din 10 in 10 minute.

Bine, e irelevant, pe mine ma enerveaza multe, mi-ar lua o luna sa scriu toate chestiile care ma enerveaza. Si cred ca as incepe cu mine. Ma enervez. De foarte multe ori.

Am citit o carte scrisa cam cum scriu eu acum despre un copil autist. Oi fi autista, nu stiuuuuuu. Si nici nu pot spune ca ma intereseaza. Sunt intr-o stare de sictir [ adica CACAT ].

Maine am o zi naspa.

Poate ma imbolnavesc.

De ce ne imbolnavim in vacante? De ce ne imbolnavim cand vrem sa plecam? De ce cand ai toate motivele pt a-ti dori sa bolesti te simti mai sanatos ca niciodata? De ce?

Ma duc. Nu stiu unde, dar ma duc.

Niciun comentariu: