vineri, 1 februarie 2008

CSI New York

Vreau sa povestesc episodul meu preferat din serialul asta. Incepem cu un grup de politisti care pleaca de la serviciu si se duc sa manance ceva la un restaurant super fitos. Conversatii obisnuite, rasete, poze, glumite, mistouri.

Dar poate ca nu e totul chiar asa. Ce este foarte tare, in timp ce politistii stau linistiti, cineva ii urmareste. Le pandeste fiecare miscare, le asculta fiecare glumita. Sta putin mai departe de ei, e singur, in fine, esentialul e ca vrea sa stie tot.

Fiind politisti, ei primesc telefoane importante de la diversi oameni, aflati in diverse locuri, avand evident nume de cod gen 'bizonul ruginiu' sau 'vipera albastrie'.

La un moment dat, o persoana din grupul politistilor realizeaza ca ceva e dubios [ sa-i spunem instinct ] si le spune si celorlalti. Incep rasete, este invocata paranoia, oricum politistii nu se mai gandesc la el.

Vine momentul plecarii, politistii se ridica, ies din restaurant, insa cand sa se duca la masinile lor, unul din ei primeste un telefon important, si toti sunt retinuti inca 5 minute. Cand apelul se termina, ghici ghicitoarea mea cine iese din restaurant...

Era chiar barbatul ala. Prietenii raman siderati, si se hotarasc sa se urce in masini si sa afle mai multe. Incepe o urmarire demna de un serial politist, concluzia, barbatul acela chiar ii urmarise.

Din pacate mi-a cazut curentul exact cand politistii aflau cine era barbatul acela, ce vroia si pt cine lucra. Cum nu il dau in reluare si cum am o conexiune naspa, deci e imposibil sa downloadez episodul respectiv, plus ca nu stiu exact ce episod e, nu cred ca o sa aflu vreodata ce s-a intamplat cu adevarat.







[ prietenii stiu de ce ]

3 comentarii:

Nicole spunea...

ai uitat sa spui ca barbatul ala semana izbitor cu seful de sectie.

n-o sa-ti vina sa crezi, dar e si episodul meu preferat si culmea culmilor!, si mie mi s-a taiat curentul in acelasi moment, si n-am mai putut sa aflu ce se mai intampla mai departe.

va rugam frumos, suntem disperate!

miruna. spunea...

cred ca a fost pana in tot bucurestiu ca si mie tot atunci mi-a cazut curentu. si da, e si episodul meu preferat. aaaaah, dar eu am mai vazut filme inspirate din episodul ala. si juca acelasi actor care semana cu seful de sectie. don't you just looooove CSI?

Sophie spunea...

oh yeah. CSI rules.

macar daca am fi fost in decembrie..puteam sa dam vina pe brad ca ne-a cazut curentu'...dar na..nu merge..