miercuri, 5 martie 2008

Smile

Mie imi plac zambetele. Imi place sa vad lumea zambind, imi place sa zambesc, imi place sa ranjesc, imi place sa rad in hohote, imi place sa rad cu cineva.

Cand cunosc o persoana, primele lucruri care imi raman in cap despre persoana respectiva sunt ochii si zambetul. Numele nu, niciodata nu am retinut nume. Sunt zambete de care sunt indragostita, sunt zambete false pe care nu le suport, sunt rasete contagioase, sunt rasete de ore si ore, viata nu ar fi viata fara zambete.

Ma gandeam aseara ce imi amintesc cel mai bine, de ce imi e cel mai dor. Si mi-am adus aminte de un zambet. Nu pot sa il descriu. Il stiu, il iubesc, dar e al meu, si nu vreau sa il mai vada cineva. L-am furat, dar parca as vrea sa ti-l dau inapoi sa-mi mai zambesti o data.

Un comentariu:

miruna. spunea...

"mi-am rupt o inima in douaaaaaaaaaa "