vineri, 7 martie 2008

Talking bout my generation

Mie cand imi spune cineva ceva, orice, imi da si argumente. Uite. tu esti proasta pt ca ti-ai pus o punga pe cap. Ha, ha, ha. Nu suport sa mi se arunce vorbe, de catre oameni pe care nu ii cunosc, si pe care NU as vrea sa-i cunosc niciodata.

De la vorbe aruncate de oameni pe strada, la scoala, la un comentariu de juma de ora facut de MOSI SI BABE in troleu e o diferenta. Pai, voi aveti tupeul sa spuneti ca suntem o generatie nenorocita, nesimtita, sau mai stiu eu ce, in conditiile in care VOI injurati orice persoana care are mai putin de 20 ani?? Noi suntem nesimtitii?

Si bine va fac aia care va mai zic ceva. Ca numai asa va opriti. Sunteti insuportabili. INSUPORTABILI. Ar trebui sa aveti troleu personal, numai asa ar fi bine. Ah, sau ati putea sa stati dracului acasa, sa faceti un bine omenirii....

Acum, madam Filfizon. Uite care e problema, nu mi-am dat ghiozdanul jos din spate, pentru ca nici macar nu apucasem ca urc ca lumea in troleu cand ai inceput sa urli tu la mine. Cand mi l-am dat jos, de ce dracu ai inceput sa urli ca iti rup mana? Pe urma, incepi sa comentezi de tampenii, de imbecilitati, de ce imi suna telefonu', de ce vorbesc la telefon, da uite d'aia.

Asa ca sa nu mai aud pe unu zicand ceva de generatia mea, ca sa mor de nu ii zic vreo 2 de generatia LUI, care nu e cu nimic mai buna, din contra.




' I hope i die before i get old. '

3 comentarii:

miruna. spunea...

revolta-te draga :)

miruna. spunea...

mananci kkt :))

Sophie spunea...

de ce mananc cacat bah?

you slutty person.