joi, 22 noiembrie 2007

Back.

Si uite cum ajung la concluzia ca Blog-ul e un virus. Nu mai pot scapa de el. I'm back to bussiness, am mai avut un blog care s-a sters din motive mai mult sau mai putin normale [ de fapt m-am enervat foarte tare intr-o zi si am zis ca nu o sa mai scriu toata viata mea, dar uite ca toata viata mea a durat pana azi cand m-am reapucat de debitat].

De ce Sophie si nu Make Things Matter sau Miss Nothing cum eram inainte? Simplu. M-am schimbat si sper ca m-am schimbat in bine. Imi place mult Sophie [ da, da din cauza ACELUI film ] si de acum incolo ea va fi alter ego-ul meu.

Acum ca am lamurit de ce mi-am refacut a3a oara blogul, de ce Sophie, sa mai zic si CE o sa scriu aici. Debitarile obisnuite, poate chestii care o sa mi se intample, poate ca o sa ma apuce romantismul la un anumit punct [ desi sper sa nu ma mai apuce niciodata. vreau sa se duca dracu ], poate ca o sa pun un videoclip, poate ca o sa dau un link, poate ca ar fi mai bine sa astept sa vad ce naiba vreau sa fac, pentru ca nici eu nu stiu acum.

Cam asta ar fi pentru acest prim post. We shall talk again. Soon.




4 comentarii:

miruna. spunea...

polle salle. ;;)

Sophie spunea...

polle salle, mais j'ai julien.

oftica-te :))

miruna. spunea...

eh nu ma oftic. oricum eu o ziceam ca pe o incurajare .

Nicole spunea...

i can't wait to read more :d