joi, 8 mai 2008

Diverse

De ce se autosalveaza draft-urile? De ce? Poate ca nu vreau sa se salveze toate porcariile pe care le scriu si nu le postez [ oricum si lucrurile pe care le postez sunt porcarii, dar sa nu mai spunem asta nimanui ]. De ce tre sa ma streseze pe mine acel *bing* idiot care se aude la fiecare 3-4 minute? De ce?

Ah, am uitat sa mentionez un mic amanunt. Am aflat si eu recent [ adica azi ] ca sunt colerica. De fapt eu stiam asta, dar acum mi-a zis si un psiholog, deci e pe bune, nu vorbeste ipohondria din mine. Colericii reactioneaza la orice stimul, se enerveaza repede, fac scandal, tipa, se descarca, n-au rabdare, sunt impulsivi etc etc etc. Pe scurt, eu am toate caracteristicile colericului.

Maine dau anunt la matrimoniale ca sunt in cautare de domn generos pasiv, calm, demn de incredere, tolerant si capabil de munci de rutina. Cu ei ma potrivesc eu. Cautati in Libertatea.


As mai povesti teoria mea si a Mirunei despre 'Riga Crypto si lapona Enigel'. Dar va fi un post separat. Probabil.


Cam atat.

Un comentariu:

miruna. spunea...

ooo da. you do that and do it soon :)).