duminică, 18 mai 2008

5 in 1

In primul si in primul rand, vreau sa ma crizez putin. Vineri, scoala, sictireala. Iau un ziar si incep sa-l rasfoiesc. Si gasesc un articol cum ca Vanessa Paradis, SOTIA lui Johnny Depp, vai fi imaginea firmei bla bla bla. Uhm. Stop. SOTIA? De unde pana unde? Nu e sotia lui, nu s-au casatorit, sunt zvonuri ca s-ar casatori vara asta, dar momentan NU sunt casatoriti!!! Si sa ramana asa.

Asaaaaaa, altceva. ASTA. Asta se numeste imaginatie bolnava, but hey, i like it. "trying not to do the mouth movements you’d…you know, usually do". Asta ar fi atat de dubios.

Alceva, RATB-ul ma uraste. Iar sefii de la RATB isi aleg controlorii in urma unui examen foarte dificil probabil. Nu de alta, dar toti au o inteligenta peste medie. Iar eu tre sa explic disparitia a 500.000.

A aparut filmuletul la care ne-am chinuit 1 luna si ceva. A iesit ok. Nu chiar cum ma asteptam, dar oricum nu pot sa zic ca e varza. Oricum fiecare e avut alte idei in cap, si probabil ce a iesit a fost un colaj al ideilor noastre. Unii spun ca e foarte misto, unii spun ca e groaznic, unii spun ca ar schimba ceva la el, eu spun ca e ok. You can see it here.

Ieri am strans gunoaie din padure, si jur ca nu as fi crezut vreodata ca eu ma voi trezi la 7 dimineata ca sa stau o ora intr-un autobuz, ca sa ajung la Baneasa, ca sa stau sa adun cele mai dubioase chestii cu putinta timp de 2 ore [ caci, da, asta a fost Baneasa Clean-up ]. Incredibil dar adevarat, am facut chestia asta. Si inarmata cu o manusa, 3 saci de plastic si o bratara rosie [ team Dobrogea ] am "atacat" Padurea Baneasa impreuna cu Miru, Anna si Radu [ singurii oameni pe care ii cunosteam din echipa aia ]. Nu as fi crezut ca o sa adun 3 saci plini de gunoaie. Atat am adunat eu, caci toata echipa mea a adunat 120 saci. And we won.



That's it.

5 comentarii:

miruna. spunea...

emo.

Sophie spunea...

emo eres tu querida.

yo no soy emoida, yo no soy emoidaaaaa \:D/

miruna. spunea...

:))
yeah you wish :))
garbage is emo.

Sophie spunea...

mmm

is anyone with a major in philosophy here? :))

miruna. spunea...

:-L / :-J