marți, 15 aprilie 2008

Mergand pe strada, o, tu proasto, imi apari in cale.

Specia femeilor blonde cu tate mari, toace imense, fusta mini, maieut si gecuta scurta de blana ar trebui interzisa. Really now. Sau, ca sa fiu draguta, buna, si sa propavaduiesc pacea pe lumea asta de cacat [ oricum peste 30 ani nu va mai conta ], sa se faca o insula "in the middle of nowhere" numai pt reprezentantele acestei specii, si pentru barbatii care se uita la ele ca la reincarnarea lui Buddha [ desi de obicei barbatii care se uita la asa ceva ar zice ca Buddha este o simpla buda, de preferat care se gaseste pe undeva pe langa domiciliul blondei ].

Mergeam azi spre casa. Dupa ce am avut o super zi la scoala [ ca de obicei ], dupa ce m-am enervat ca dracu [ ca de obicei ], in fine, dupa ce totul a fost ca de obicei, trebuia s-o mai vad si p'asta.

Azi a plouat mult. FOARTE mult. A plouat si azi, si ieri. In Bucuresti, cand ploua, in milioanele de gropi se acumuleaza apa. Si uite asa se explica milioanele de baltoace. Nu e panica, e apa. Nu s-a topit nimeni de la putina apa, ce dracu. Revenind la povestea mea. Mergeam pe strada, si vad faza zilei.

Una bucata papusea [ vezi prima fraza pt descrierea completa ], se chinuia ca imbecila sa sara peste o baltoaca d'asta. Era aplecata, cu poponeata muuuult in spate [ ca ce pana mea ], si isi lua avant [ creeed ] ca sa aiba forta necesara sa sara peste o balta destul de maricica, dar oricum mai mica decat lacul Herastrau, deci oricum nu era nevoie sa faca asa.

M-am oprit sa admir tabloul. Ce dracu, ma simt desteapta in momente ca astea, asa ca nu am rezistat tentatiei. Blonda se pregatea, se ruga sa scape sanatoasa din toata povestea asta, iar in spatele ei, 3 imbecili care mai aveau putin si stateau in 4 labe.

Dar hey, nu puteam sa ma abtin, m-a umflat un ras isteric, aia 3 s-au intors la mine si au inceput sa ma injure, blonda sa indreptat din pozitia ei si si-a scos telefonul [ probabil ca suna pe cineva sa vina sa o ia de acolo, ca doar nu era sa treaca peste balta aia ], iar eu am plecat cu lacrimi in ochi, cu o durere acuta de burta, cantand.








"oh God, oh God, i'm so fantastic"

Un comentariu:

miruna. spunea...

and god i am the american dream :P