luni, 14 aprilie 2008

M-am hotarat sa devin proasta

[ E o carte, Martin Page - M-am hotarat sa devin prost, care este absolut geniala. ]

Revenind insa la persoana mea, si la de ce m-am hotarat sa fac acest pas important. Unii oameni [ printre care si prieteni buni ] ar spune ca nu pot sa devin proasta, din moment ce sunt deja. Eh, acesti oameni ar face bine sa taca acum.

Asa. De ce vrea Andreea sa devina proasta. Pentru ca am ajuns la concluzia ca lumea e plina de prosti, pe care acum nu pot sa ii inteleg, si tare, dar tare as vrea sa pot sa ii inteleg macar o zi. M-am intrebat de ce vreau sa inteleg prostii. Simplu. Fiind peste tot, oriunde mergi dai de prosti, si ca vrei sau ca nu vrei, viata ta se intersecteaza cu a lor.

Si ca sa pot sa ii fac sa plece, sa ma lase in pace, trebuie sa ii inteleg ca sa stiu ce nu le place, ce ii exaspereaza, si ce ii enerveaza.

Asa ca timp de o saptamana voi fi proasta.