luni, 21 ianuarie 2008

Tanti madam doctor

Azi am stat 3 ore in spital. 3 ore petrecute in picioare lipita de un perete si impinsa mai rau ca in autobuze. 3 ore in care am suportat toate mirosurile din lume. Transpiratie [ pentru ca oamenii refuzau vehement sa se dezbrace ], picioare nespalate, mancare, fum de tigara, voma, plus mirosul ala unic, inconfundabil si pe care il iubesc din toata inima, de spital.

Acum, ce cautam la spital, imi asteptam rezultatele analizelor pe care le facusem vineri. Am zis ca tanti madam doctor o sa imi zica: 'Fetita, ai TBC', sau 'Fetita n-ai nimic', si ca o sa plec. De fiecare cand trecea pe langa mine imi zicea 'Imediat, ca la tine dureaza 5 minute'.
PAI DU-TE DRACU, DACA TOT DUREAZA 5 MINUTE, N-AI PUTEA SA-MI ZICI MAI REPEDE, CA SA NU MAI STAU IN INGHESUIALA ASTA?

Evident ca nu. De ce sa scape de un om [ in fine, 2, ca era si tata pe acolo ], cand ar fi putut sa tina lumea acolo intr-o turma ce se marea incontinu? De ce? De ce sa fim logici, de ce sa gandim putin, cand am putea sa dam din umeri?

Mai are sens sa zic ca toata lumea se baga in fata? Pana cand la un moment dat, 'fata' s-a terminat, pentru ca ajunsesera la usa, si nu mai aveau unde sa se duca mai in fata. Tipic pentru Romania. De ce sa stai la coada, cand Costel se baga in fata ca taranu', cand Maximilianus vine cu pile de la tanti madam doctor x-ulescu, cand Danuta vine cu o 'atentie' pt tanti madam doctor? De ce sa fii si tu mai prost? Impinge-te si mai tare, baga-te si tu. Luati-va o data la bataie.

Ah, era spital de copii. Copii nu se vedeau de mamici, tatici si bunici [ caci la spital se vine in CLAN, nu se poate veni cu UN membru al familiei ], evident, toti ingrijorati, toti urland diverse.

Dupa acele 3 ore, ajung in cabinetul lui tanti madam doctor [ preistoric. atat am de zis. preistoric. ], imi scoate rezultatul de la analize, eu deja ma panicasem ca dracu'. In anumite momente sunt ipohondra, si na, ma vedeam avand toate bolile, de la febra galbena, malarie, gripa, TBC, cancer, SIDA, sifils, etc. Aia citeste rezultatele, si afirma cu un zambet pe buze: 'Ah, nu ai nimic'

Ce a urmat? Un mic meci de wrestling in capul meu, in care eu saream pe aia, ii dadeam cu scaunu' in cap, si altele. DE CE DRACU' NU MI-AI ZIS CAND M-AI VAZUT CA NU AM NIMIC, CA SA NU MAI STAU CA DOBITOACA 3 ORE DEGEABA SA TE ASTEPT PE TINE??????

I-am multumit si am plecat.

Pastele ma-sii de viata.

6 comentarii:

denisa r spunea...

vezi ma andreea ma
ti-am zis eu ca nu ai sa mori
>:D<

Nicole spunea...

yeey andreea noastra nu e bolnavioara :)

>:D<

Anonim spunea...

I feel for you *hugs*

ma mai cheama si maria. spunea...

se intampla cumva la spitalul foisor?? ;;)

miruna. spunea...

greiere ipohondru :">

Sophie spunea...

@dede, veve, peanut: thank you guys for moral support :))


@ma mai cheama si maria: niet, la Grigore Alexandrescu.

@miruna: uite cine vorbeste de ipohondrie :))