duminică, 13 ianuarie 2008

Once upon a time

" rosie ca focu'
sa-i surada norocu' "


Zilele astea nu stiu ce am avut de am cantat numai cantece de munte, cantece pe care eu le cantam in tabere, in jurul focului, cu o cana de ciocolata calda in mana.

Inevitabil, ascultand cantecele de atunci, mi-am amintit de n-spe mii de faze, de n-spe mii de oameni cu care nu am mai vorbit desi inca le am adresele, si promisiunile ca o sa ne scriem au ramas. Au trecut insa multi ani de la ultima mea tabara la munte [ nu vorbesc de tabere cu scoala, cu profi, vorbesc de tabere facute de oameni care nu au legatura cu Bucurestiul, in the middle of nowhere, noi si cabana. ] si imi aduc aminte de niste copii care acum au crescut, ce dracu nu cred ca as mai recunoaste pe cineva acum din toti oamenii de acolo.


" Viata taberistilor,
E un cantec de chitara,
Unii canta, alti zbiara, altii sar pe geam afara,
C-asa e viata taberistilor,
Si sa vezi mai fratioare,
Dimineata ceai, ceai, ceai,
La pranz 2 macaroane,
Pana seara mori de foame,
C-asa e viata taberistilor "


Penal.

2 comentarii:

miruna. spunea...

Man-ul Giga. Tare om. Tot respecul.

Sophie spunea...

ti-am zis ma:|

man-ul Gica...si-a luat masina mica frate :|

incredibil