duminică, 13 ianuarie 2008

Hiver, je t'aime. Bucharest, je t'aime.

Am mai scris despre iarna, despre zapada, gheata si imbecile care aluneca. Cum a nins 2 zile, Bucurestiul e un mare munte de zapada de vreo 2 saptamani [ la noi ca la nimeni ].

Ca sa ajung la scoala, eu fac vreo 10 minute [ vara ], in ultimele zile, am facut vreo 20 minute pentru ca nu pot merge pe trotuar [ uhm, nu EXISTA trotuar din cauza zapezii ] si chiar daca ar exista, nu as merge din cauza turturilor. Asa ca ma vad obligata sa merg pe mijlocul strazii, osciland intre o banda si alta [ in functie de masini ], daca am noroc stau vreo 5 minute pana trec toate si tot asa.

Poarta mea s-a stricat. Aviz amatorilor, este deschisa in permanenta, asa ca puteti intra linistiti, nu va opreste nimeni. Ah, ba, da, va opresc turturii. Nu stiu cum sa descriu aici turturi de 1 metru jumate. Turturii astia incep de pe strada, si continua in curte, pe terasa si in dreptul usilor.

Va intrebati probabil cum deschid/inchid usa fara sa devin unicorn. Pai ori nu o inchid, si imi pare foarte rau pentru ala care o sa o inchida, ca nu putem sa stam cu usa deschisa toata ziua, ce dracu, ori o trantesc si sar. Daca la inceput era sa imi rup gatu, sparg capu, fracturez coloana si sa-mi rup toate coastele, 2 picioare si 2 maini, acum am capatat dexteritate, si cum nu cred ca o sa se schimbe situatia foarte curand, in viitorul apropiat o sa incep sa fac dublu axel, triplu tulup si tsukahara echer.

Asa ca, daca aveti asigurare medicala va astept pe la mine.

4 comentarii:

denisa r spunea...

ha ha :))
si eu merg pe strada si fac echilisbristica
o sa devenim campioane in no time :))

miruna. spunea...

popa soare - raiul sinucigasilor :>

Sophie spunea...

:-j

bine ca zici adresa dupa ce-am zis ca poarta e mereu deschisa. intelligent.

bine ca nu ai zis si numarul :))

miruna. spunea...

m-am gandit rofund. degeaba ca am uitat numaru :P. cine vrea sa stie cum sa ajunga contact me pt indicatii :))